I v průběhu distanční výuky pokračuje v hodinách anglického jazyka na 2. stupni výuka s rodilým mluvčím. O sympatického a elegantního Jaye se dělíme ještě s několika dalšími školami na Tišnovsku, které jsou stejně jako my zapojeny v projektu MAP. Přečtěte si, jak tyto hodiny vnímají naši žáci.
Gabriela Sedlářová, Kateřina Myslivcová, Petr Punčochář
Jsem ráda, že jsem se mohla v našich hodinách anglického jazyka seznámit s Jayem, rodilým mluvčím z Anglie. Vždy to bylo mé přání. Dozvěděla jsem se od něj spoustu zajímavých informací o jeho zemi (např. kultura, památky, tradice a zvyky). Angličtina s Jayem mě moc baví. Vím, že znalost anglického jazyka je v dnešní době důležitá – jak při hledání zaměstnání, tak pro cestování. Jsem ráda, že se učím nová slovíčka a rozšiřuji si i těmito hodinami svoji slovní zásobu. I když nerozumím úplně všemu, co Jay říká, je to zkušenost. (Denisa Pavlíčková, 8. ročník)
Hodiny mě baví. Nejlepší je to, že nemusíme psát do sešitu a víc si povídáme. V hodinách s rodilým mluvčím jsem se naučil lépe rozumět, ale ještě nerozumím všemu. Vidím u sebe zlepšení. Už se tolik nebojím mluvit anglicky. (Tomáš Ondra, 6. ročník)
Já osobně si myslím, že komunikace s rodilým mluvčím nám dá hodně. Snažím se hlavně poslouchat a porozumět mu, do komunikace se zatím moc nezapojuji. Bojím se mluvit, ale věřím, že se to časem zlepší. (Adéla Jelínková, 9. ročník)
Je to něco nového a myslím si, že od rodilých mluvčích se můžeme naučit výslovnost nejlépe. Snažím se v hodinách s Jayem mluvit, poslouchat a soustředit se na jeho otázky. Myslím si, že jsem se dost zlepšil. (Jakub Crhák, 9. ročník)
Hodiny mě baví. Nejlepší je, že slyším správnou výslovnost slov, která jsem třeba vyslovovala špatně. V hodinách bohužel moc nereaguju, protože se bojím, že odpovím špatně. Vidím u sebe velké zlepšení. Některá slovíčka, která rodilý mluvčí používá, jsem ani neznala, ale hned jsem si je na internetu přeložila a teď už si je pamatuji. (Adéla Vernerová, 8. ročník)
Hodiny s Jayem mě celkem dost baví. Doufám, že s ním budeme mít hodiny i příští rok. Ze začátku jsem mu skoro vůbec nerozuměl, ale poslední hodiny jsem mu začal rozumět. (Michal Bednář, 8. ročník)